Status-
Besucher
| Heute: |
|
1493 |
| Gestern: |
|
2029 |
| Gesamt: |
|
1875302 |
-
Benutzer & Gäste
4926 Benutzer registriert, davon online: 8852 Gäste
|
|
|
| 18575 Beiträge & 12638 Themen in 21 Foren |
Keine neuen Beiträge, seit Ihrem letzten Besuch am 17.11.2025 - 22:24.
|
|
|
|
|
|
| Autor |
|
|
|
| adidas zx flux weave dames |
|
|
| 3 Beiträge - Einmalposter
|
|
|
Adidas Greater adidas zx flux weave sale China regio's managing director, Colin Currie zei: "Uiteraard is ons merk bloeiende in de markt, en het marktaandeel groeit geleidelijk in de voorgaande twee jaar, ons bedrijf gestaag groeit, op hetzelfde tijdstip, de distributie. kwaliteit koppeling werd streng gereguleerd en de winkel hoeveelheid, variëteiten en sites werden opgewaardeerd, dus we hebben opgedaan de huidige positie. Bovendien hebben we ook geperfectioneerd de producten serie, merk marketing en visuele tentoonstelling, zodat de Chinese klanten 'steeds geavanceerder en volwassen behoeften kan worden aangebracht ". Aan de hand van de vaste wisselkoers te berekenen, wordt geprofiteerd van groothandel, detailhandel en dubbelcijferige toename andere bedrijven ', wereldwijde omzet van Adidas Group is gegroeid van 14% in het eerste kwartaal van 2012. In vergelijking met de overeenkomstige periode van vorig jaar 3. 273.000.000.000 euro, werd de omzet van de groep gegroeid van 17% in het eerste kwartaal van 2012 worden bereikt 3. 824.000.000.000 euro.In het eerste kwartaal van 2012, werd de groothandel van de groep steeg met 10% als gevolg van de double-digit groei van het merk Adidas verkoop inkomen. Naar voren geduwd door 9% stijging van de vergelijkbare-winkel verkoop inkomen, heeft haar retail business is gegroeid met 16% in vergelijking met het voorgaande jaar. Andere zakelijke inkomsten was gegroeid van 32%, die vooral werd geprofiteerd van de sterke verkoop inkomen groei gebracht door hockey producten van Taylor mei Adidas Golf en Reebok CCM. In het eerste kwartaal van 2012, werd de brutowinst rantsoen Adidas Group viel 0. 7% De hele verkoop inkomen, die de integratie van de producten van adidas zx flux leopard bestellen het bedrijfsleven en het regionale bedrijfsleven is een positief getal en het aandeel van de omzet is van de retailactiviteiten met een hogere winstmarge is ook gegroeid, de hogere investeringen kosten nog niet geheel worden gecompenseerd. In het eerste kwartaal van 2012 de nettowinst van de groep, op basis van de aandeelhouders, werd verhoogd van het jaar van 2011 van 209 miljoen euro tot 289 miljoen euro, en 38% is toegenomen in vergelijking met het afgelopen jaar. Hoger IBT is de belangrijkste reden om deze toename vormen.
CEO van adidas zx flux weave dames adidas Group zei: "We hebben een goed begin in het jaar van 2012, en met de ontwikkeling van Adidas 'belangrijke hoek in 2012 Europees kampioenschap voetbal en de Olympische Spelen van 2012 in Londen, zullen meer mogelijkheden worden gevolgd achteraf We hebben hard proberen. houdt de voorraad in een lager niveau in de industrie. De markt kan worden gezuiverd, dus zullen we brengen overvloedig revolutionaire producten en merkactiviteiten en we zullen gaan op elating al onze klanten en coöperatieve metgezellen ". Aan de hand van de vaste wisselkoers te berekenen, werd de grotere Chinese regio's verkoop-inkomen steeg met 26%, tot 385 miljoen euro. De centrale atletische prestaties serie is het bevorderen van een opmerkelijke rol voor de toename van de verkoop inkomen. Er zijn veel verbruikt in de winkels, zowel dealers en zelfdragende winkels, en in het eerste kwartaal, de vergelijkbare omzet in zelfdragende winkels is gegroeid met 10%. Colin Currie, de algemeen directeur van Adidas Greater China area zei: "blijkbaar, is ons merk bloeiende in de markt, en het marktaandeel is groter en groter In de afgelopen twee jaar, was er een gestage groei van ons bedrijf, ondertussen het. kwaliteit distributie koppeling werd streng gecontroleerd en de winkels 'aantal, soorten en locaties werden geoptimaliseerd, zodat de status, zoals is nu gerealiseerd. Daarnaast hebben we ook een verbetering van de producten' serie, brand marketing, en visuele weergave om aan te passen om steeds complexere en volwassen eisen van de Chinese consument ".
|
| Beitrag vom 13.11.2015 - 12:03 |
|
| Beiträge
| Autor
| Datum
|
|
| Geneveye |
13.11.2015 - 12:03 |
|
|